Durex logotipasDurex kompanijos pavadinimas buvo oficialiai įtvirtintas dar 1929m. Durex – tai angliškų žodžių Durability, Reliability ir Excellence (liet. patvarumas, patikimumas ir meistriškumas) pirmųjų raidžių kombinacija. Kompanijos darbo pradžia buvo sudėtinga – prezervatyvų gaminimo technologijos turėjo būti sukurtos, o tam, kad būtų atrastos idealios jų gaminimo kombinacijos, turėjo praeiti ne vienas dešimtmetis. Vis dėlto, aukotis beveik šimtmetį tikrai vertėjo – dabar Durex yra pasaulinis šios rinkos gigantas, kurio gaminiai sudaro maždaug ketvirtį visos pasaulio prezervatyvų produkcijos. Durex visame pasaulyje yra įsteigusi 17 gamyklų, kurios per metus pagamina vidutiniškai vieną milijardą prezervatyvų.

Durex patirtis

Vienu iš pagrindinių Durex kompanijos pranašumų prieš visus savo konkurentus neabejotinai galime laikyti daugiau nei 80 metų siekiančią prezervatyvų gaminimo patirtį. Durex kompanija ne tik išgyveno prezervatyvų vystymą/tobulinimą – ši kompanija pati jį vykdė, todėl galima garantuoti, jog būtent Durex prezervatyvų gaminimo technologijos yra aukščiausio lygio.

Durex nevykdo standartų – ji juos kuria

Standartai, kuriuos turi atitikti prezervatyvus gaminančios kompanijos, nėra besivaikomi Durex kompanijos – ši kompanija standartus kuria. Šią situaciją puikiai atspindi „oro pūtimo testas“, kurio metu prezervatyvas turi talpinti bent 18 litrų oro. Durex prezervatyvai talpina 40 – šis faktas kalba už save.

Aukščiausios produkcijos kokybės užtikrinimas

Durex vadovai deklaruoja, jog Durex kompanijos vadovų prioritetas yra ne maksimaliai didelės pajamos, o maksimaliai aukšta kokybė. Tai puikiai atspindi faktas, jog kiekvienais metais Durex gamyklų nepalieka daugiau nei keturi šimtai tūkstančių prezervatyvų, kurie neatitinka vienokių ar kitokių kokybės kontrolės reikalavimų.  Pavyzdžiui jei bent viename iš bandymų, nors vienas mėginys pripažįstamas netinkamu, visa partija nepalieka gamyklos. Durex yra kompanija, kuri visiems savo klientams garantuoja aukščiausią gaminių kokybę.

Prezervatyvų pasiūlos plėtra

Nors dabartinės Durex pajamos ir yra tiesiog milžiniškos, ką lemia ypač didelis kompanijos gaminių populiarumas, tačiau vadovai nesiruošia sustoti – Durex ne tik išlaiko aukštą gaminamų gaminių kokybę, tačiau kuria ir naujus prezervatyvų tipus atsižvelgdami tiek į technologines galimybes, tiek ir visuomenės seksualinio gyvenimo tendencijas.

Durex JAV rinkoje

Taip, kalbant apie Durex kompaniją galime atrasti ir vieną skaudų aspektą – Jungtinių Amerikos Valstijų rinkoje Durex pastaraisiais metais liko antru pagal populiarumą prezervatyvų gamintoju, kadangi šią kompaniją aplenkė šalyje populiarūs Trojan prezervatyvai.

Vis dėlto, jei žvelgsime į pasaulinę rinką – Durex yra absoliutus jos lyderis, o faktai puikiai atspindi, jog tai yra kokybiško įdirbio rezultatas.

Komentarai

Jūsų el. paštas neviešinamas. Būtini laukeliai pažymėti - *

Galite naudoti HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

IšvalytiSiųsti